Tuesday, June 2, 2009

Karya Sulong Dinakarya

Keluaran CESB... dapatkan di pasaran sekarang!
Ditinggal sepi sewaktu kasih mekar bersemi menyebabkan Aryssa tertunduk lesu. Terasa alam berhenti putar. Terasa bulan tiada terangnya. Bintang pun seakan tidak bersinar lagi. kejamnya pujaan hati membiarkan dia terus berharap, seolah-olah cinta iti tiada nilainya. Namun kasih Aryssa semakin menggunung tinggi hingga takkan dapat dicapai oleh insan lain yang bernama lelaki,. Pintu hati ditutup rapat sehingga tiada ruang utk yg lain bermukim namun takdir yang menyelinap masuk, takkan sesekali dapat dilingkari. di saat hati masih melawan rasa kasih yang terdampar sepi jiwa pula mendambakan sinar cinta yang semakin menghampiri. Aryssa pasrah. Kerana bagi Aryssa sekali dia mencintai, selamanya kekal dihati. Walaupun jauh di sudut hati, dia akur dengan ketentuan Ilahi.

10 comments:

keSENGALan teserlah.. said...

waaaa..
lawa gile cover..
cmne ek cite dye???
dri cover npk cam cite ala2 pompuan ganas jer..
hehe..

::cHeeSeCaKe:: said...

waaa..tahniah..da diterbitkn..!
moge maju jaya..!

iyads said...

cam bes je ble bc sinopsis ny 2..
hehehe..
cover pn cun gk la..
tahniah erk..

kajangboy74 said...

weeeeeehhhh.... tahniah!! tahniah!!
akhirnya penantian ko berakhir juga.

Aku?? jgn tanya dulu la dina. nnt2 la erk....heeeeeee...

cover dia cun la....

Nursuzry said...

weeeeeehhhh.... tahniah!! tahniah!!
akhirnya penantian ko berakhir juga.

Aku?? jgn tanya dulu la dina. nnt2 la erk....heeeeeee...

cover dia cun la....

Nursuzry said...

dinaaaaaaaaaaaa!! kenapa nama aku jd boy ye huhuhuhu. cer ko tgk komen aku ada dua, tapi nama lain2 huhuhuhuhu

- Ija - said...

Salam Dina,

Saya dah memilikinya tadi, fresh dari READ; sedih juga kisahnya; heroin mengadap Ilahi..

Tahniah! Teruskan menulis dgn.

dina said...

@kesengalan terserlah- citenya? kena baca dulu tau...hehehee... time kasih sebab sokong!

@cheesecake- terima kasih atas sokongan

@iyads-TQ sal menyokong!

@boy@Nursuzry- kahkahkah... mana aku tahu tetiba jadi boy lak...hahahaa... kau kena hantar gak su, aku nak otograp kau masa book fair 2010 nanti!

@Ija- Terima kasih Ija, cepat sungguh ye!

zuezakry said...

pergh.. bravo kak dina.. nanti nak cari!!

Lieza said...

cter nih mmg best.. x sia2 aku cari satu kuantan.. last2 ade jual kat koop sebelah opis aku je.. hehehe. akhirye.. dpt jugak kumiliki.. cter nih mmg beh. tp x kusangka ending ye begitu,, pape pun gud job dina..